الأسئلة الشائعة

Welcome to Our FAQ – Best Guide for Quick Answers

Our الأسئلة الشائعة (Frequently Asked Questions) section is designed to give you simple, clear, and fast solutions to the most common queries. Instead of waiting for support replies, you can quickly find trusted answers here. Whether it’s about your account, orders, shipping, or refunds, this الأسئلة الشائعة guide is your go-to resource.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

General FAQ Questions
We know customers often have similar concerns. That’s why this الأسئلة الشائعة begins with general questions to save you time. If you are new to our platform, this section will help you get started quickly and confidently.

 

هل أحتاج إلی فتح حساب لکي أتسوق معك؟

No, you don’t need to. You can make purchases and check out as a guest every time.- Faq

کیف یمکنني / إنشاء حساب؟

Please click on “Login/Register” followed by ‘Create An Account’ and fill in your personal particulars.- Faq

کیف أطلب؟

Shop for the items you want and add it to your shopping cart. When you have finished, you can proceed to your shopping cart and check out. Check and ensure that all – Faq information is correct before confirming your purchases and payment.

لدي مشاکل في إضافة عناصر إلی عربة التسوق الخاصة بي

You will be able to add the items as long as it is available. There could be an instance where the item is in someone else’s shopping cart hence the status of the items is reflected as “Temporarily Unavailable”. – Faq

کیف أدفع مقابل طلبي؟

We accept payments all major credit and debit cards such as Mastercard, VISA and Cash on Delivery. -Faq

هل یمکنني تعدیل وإلغاء طلبي؟

للأسف لا یمکننا إلغاء طلب بمجرد تقدیمه. سیسمح لنا ذلك بتعبئة طلباتك بکفاءة وتقلیل الأخطاء. من المستحسن التحقق من طلبك قبل تقدیمه.

لدي کود خصم ، کیف یمکنني استخدامه؟

أدخل رمز القسیمة في حقل "رمز القسیمة" وانقر على "إضافة" في صفحة عربة التسوق الخاصة بك قبل متابعة عملیة الدفع. یرجی ملاحظة أنه لا یمکننا تطبیق رمز القسیمة یدویاً على طلبك إذا نسیت إدخاله أثناء عملیة الشراء. یرجی التأکد من صحة جمیع المعلومات قبل تأکید الشراء.

کیف سأعرف إذا تم تأکید طلبي؟

بعد تقدیمك للطلب ، ستتلقی رسالة تأکید بالبرید الإلکتروني منا لتأکید استلامنا طلباتك. ومع ذلك یرجی العلم انه لن یتم شحن طلباتك إلا بعد الموافقة على الدفع ببطاقة الائتمان الخاصة بك والتحقق من عنوان الفواتیر والتسلیم. بدلاً من ذلك، یمکنك التحقق من حالة طلبك في "حسابي" إذا کنت مستخدماً مسجلا.

متی سیتم معالجة طلبي؟

ستتم معالجة جمیع الطلبات في غضون یوم عمل ، باستثناء عطلات نهایة الأسبوع والعطلات الرسمیة. یعتمد الوقت المذکور على توقیت الامارات.

ما هي المدة التي سیستغرقها لاستلام طلبي؟

یبلغ الإطار الزمني القیاسي لتسلیم البرید حوالي یومین عمل ، بینما یستغرق البرید السریع حوالي یوم عمل من وقت تقدیم طلبك. هذا ینطبق فقط على جمیع عملیات التسلیم في الامارات. بالنسبة لجمیع عملیات التسلیم الدولیة، یعتمد الوقت المستغرق على شرکائنا اللوجستیین والشرکات التابعة لهم.

هل تقوم شرکة جينتسهب بشحن المنتجات إلی الولایات المتحدة / أوروبا؟

تشحن جينتس هب المنتجات في جمیع أنحاء العالم. لدینا شراکات مع العدید من الشرکات اللوجستیة التي تمکننا من شحن المنتجات بسرعة وأمان.

ما نوع المکونات التي تدخل في منتجات جينتسهب؟

تستخدم جينتسهب فقط جمیع المکونات الطبیعیة في منتجاتها. لا تستخدم المواد الضارة او الکیمیائیة.

How can I track my order?

You can easily track your order from your account dashboard or by using the tracking link sent to your email.

Do you offer customer support 24/7?

Yes, our FAQ section is always available, and our support team is available during business hours for personalized help.

FAQ page with common questions and answers